Viisumi vesipuistoon Kiitos! (uudelleen julkaistu klassikko)

Nyt tuli hirvee haaste eteen, kun me haluttaisiin tänään mennä vesipuistoon.
Täällä on sellanen ihan superiso vesipuisto, missä miljoona liukumäkeä:)
Svanskilla on vapaapäivä ja ulkona +49 lämmintä, enempää syitä ei tarvita! Mä niin haluun sinne!
Täällä ongelmana on kuitenkin se, että kaikki huvi-, vesi-, eläin-, ym puistot ovat jaotelleet eripäivät erillaisille ryhmille, kuten:
Eilen ei voitu mennä, kun oli naistenpäivä(alle 12-vuotias poika on muuten nainen?!)
Ja huomenna olis ei isänmaallisten päivä, eli tarkottaa vissiin turisteja?! mut huomenna Svanskilla on töitä, joten halutaan mennä tänään.
No tänäänhän on vesipuistossa perhe päivä eli vaan perheet saa mennä. Svanski sano et ei voida mennä kun pitäis olla lapsi.
Täällä on sika kuuma ja mä nyt vaan haluun mennä sinne!
Nyt heti heti kaikki mulle, koska koen sen ihmisoikeudekseni!!
Niinpä ehdotin seuraavanlaista huijaus operaatiota:
Eli: Svanski menee lippuluukulle ja ostaa perhelipun kaks aikuista ja yks lapsi.
Samaan aikaan kun hän ostaa lippuja, mä rupeen siinä sen takana jonossa huutaan ja mesomaan hirveen lujaan et:
"Herbert tule heti takasin nyt tähän jonoon!!!! Nyt et saa jäätelöä, jos mun tarvii tulla sut sieltä hakeen!!!!
Isi ostaa nyt meille lippuja ja suuttuu, jos et ole heti tässä kun saadaan ne liput!!
Sitte mä sanoisin Svanskille et mee sä edellä. Mä haen sen lapsen! Ja sitte ottaisin mun ja sen mielikuvituslapsen liput.
Svanski menis sisälle ja mä menisin johonkin puskaan vähän matkan päähän ja sitte palaisin sieltä ja puhuisin kovaan ääneen puhelimeen:
.....Miten se voi olla siellä sun kanssa, kun mullahan on sen lippu? Mä etin sitä tunnin kaikkialta...... miten niin vilahti portista heti kahluualtaaseen?.....
No laita sille uimarengas herranjumala!!
Ja sitten vaan sanoisin portilla vartialle et mun perhe onkin jo sisällä, ja naurahtaisin jotain niinku et : voi noita miehiä kun ovat niin sekavia hih hih
No Svanski jo suostu tähän ideaan ja oltiin jo ulkona menossa kun toi paikallinen työntekijä tuli meitä vastaan ja kun kerrottiin tää Grand idea sille.
Niin se vaan nauro ja sano et ei auta. Ne tarkastaa henkilökortit siinä ovella ja jos sulla ei ole perhe-henkilökorttia et pääse sisään!
Siis vesipuistoon!!! Missä uidaan! ON PASSIN TARKASTUS!!!!
Luuleeko noi arabimiehet, että jos vievät perheensä vesipuistoon lapsettomien ihmisten kanssa
et niiden vaimot saa heti jonkun äkillisen kateuskohtauksen ja kaukokaipuun nuoruuteen. Unohtavat ipanansa kahluu altaaseen samantien,
ja lähtevät iskemään miehiä alkoholittomaan vesipuiston baariin?
Luulin että äiti-lapsi side olis kuitenkin hiukka vahvempaa tekoa?
Siis näin vois ehkä käydä mulle, mutta mut onkin kasvatettu itsenäiseksi naiseksi perheessä missä äiti määräsi kaiken eikä
perheen äidiksi isän vallan alla, kuten naiset täällä pääsääntöisesti ovat. Toisaalta kiertäsin kyllä kaukaa ton alkoholittoman baarin:)
Me mennään tänään eläintarhaan, koska siellä lapsettomien melkein perheellisten tyhmien ulkomaalaiten päivä jeee :(
Siellä on ihan helvetin kuuma ja miettikää mille se norsun lanta haisee tässä +49 asteen helteessä.
Ei varmaan tarvi tähän kirjottaa, tuli varmaan rivien välistä selväks oon aikas raivona!!!

Kommentit

Suositut tekstit