Elämää vain... Norjassa?!?

-Helena syökö nuo nyt pyttipannua?
-Svanski viimeisen kerran!En tiedä!
-Kyllä minusta on ala-arvoista tarjota pyttipannua, jos on kerran kirjoittanut 700 laulua! Lohi olis parempi...Norjalainenlohi.... Miks me ei matkusteta Norjaan?
-Ole hiljaa!!
-Mihin tuo on laittanut piiloon ne rahansa?
-Mitkä rahat? Mitä?
-Oliskohan kuule osuuspankissa... jossain ne on, ei päälle päin näy....
-En usko että suomalaiset laulajat on kovin rikkaitta.
-Se ei ole tajunnut sitä, mitä minä olen... Turhaa kirjoittaa 700 laulua, pitää kirjoittaa vain yksi hyvä! Niin minä teen!
-Teet mitä?
-Kirjoitan yhden laulun, elän profiiteilla.
-No mahtaa olla kipale!
-Tuolla nuorella miehellä on tunnepuolen ongelmia.
-Se on liikuttunut!! Niin voi käydä jos keskittyy ja kuuntelee toisten esityksiä! Täysin vierasta sinulle!!
-Sen kantsis matkustaa Norjaan...
-Täh?
-No way Norway hehhehe
-Oot sekasin!? Mä oon ihan varma, et se laulaa lumi teki enkelin eteiseen!
-Minkä lumilapalepaseen?
-Lumi teki enkelin eteiseen, se varppina vetää sen! Kertoo itsemurhasta...
-Ja sanot, että sillä ei ole tunnepuolenongelmia!?
-Se on tehny räp-version...
-Toihan on ihan eri laulu!
-Se on laittanu sinne sekaan kato oman tarinansa...
-EI NIIN SAA TEHDÄ!!!!
-Älä huuda, taiteilijan vapaus.Ethän sä edes seuraa tätä ohjelmaa, misä muka tiedät säännöt?
-Ihme ohjelmia suomalaiset keksiikin, sekavat säännöt.
-Mun mielestä tää on ruotsalainen formaatti.
-Miks et voi olla ruotsalainen?Aina haaveilin et menen ruotsalaisen kanssa naimisiin, sitten voisimme matkustaa Norjaan...
-No kiitos taas, ei edes kansalaisuus ole oikein!!
-Niin (Syvä huokaus) Viereen meni....
-Mikä ihme fiksaatio sulla nyt on sinne norjaan?!
-Naapuri matkusti islantiin...se oli mun unelma!
-Sun unelma oli matkustaa ruotsalaisen vaimon kanssa islantiin, niin nyt sitten pyrit suomalaisen vaimon kanssa kaiken aikaa norjaan?!? Oot jotekin nyt jumissa pohjoismaissa!?
-Mitä sekin tarkoittaa lumi teki enkelin eteiseen?
-No ehkä menee niin huonosti, että jäi ovi auki ja satoi lumet sisään.Ehkä ne asuu Norjassa?
-Ei minun eteiseen kyllä ole koskaan tullu mitään lumienkeleitä. Nyt laulaa toi Mikko Häkkinen..
-Kuustonen!
-Muistatko Helena kun tampereella mentiin ensiapuun ja siellä oli se rouva Kukkonen, joka oli ihan humalassa ja sillä oli ne pantteri trikoot hehehehehehhehehe
-Svanski!!! Ole hiljaa!
-No niin, ei tarvi enää, se loppu jo....nyt jalkapalloa! Klick!






Kommentit

Suositut tekstit